(iOS) Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home huijaukset lisäävät kultaa
Mar 12, 2022 2:43:17 GMT
Post by sampcatchrotubod on Mar 12, 2022 2:43:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Merge Dream House - Build \u0026 design your magic home 2022 version ▞▞▞
hyvää hauskaa
Pidän pelistä, mutta se on hidas ja toistat jatkuvasti samoja kappaleita kuin aloitin pelin ja olen kyllästynyt, haluan lisää vaihtoehtoja
Merge Dream House - Build & design your magic home Puzzle zcxo
Todella hauskaa leikkiä 😎😎✌✌
Tykkään työskennellä kotona olevien asioiden parissa. Toistaiseksi se on mielenkiintoinen eikä ylivoimainen.
Haluaisin kokeilla tätä peliä, mutta valitettavasti se ei lataudu.
Mukava peli pelata.
Nauti tämän tyyppisestä yhdistämisestä, upeasta taideteoksesta.
Se on erittäin nautittavaa
Tämä peli on aivan roskaa. Et voi edistyä kuten muut pelit. En lataaisi tätä, jos olisin sinä!!!
minä rakastan tätä peliä
Toivon, että käyttöliittymä olisi parempi. Aina kestää pari yritystä painaa myynti- tai infopainiketta, koska peli luulee, että lyön niitä pois. Toivon, että infopainike kertoisi, mikä tuote antaa tarvittavat tuotteet objektiivisten esineiden tekemiseen. Ja toivon, että tehtäväluettelo olisi helpompi nähdä. Unohdan aina tehtävän, koska se ei näy näytössä, kun avaan luettelon
Merge Dream House - Build & design your magic home புதிர் eayl
Rentouttava
Haluaisin mielelläni kertoa tunteistani, mutta kun yritin päivittää, enkä pystynyt, poistin sen, yritin asentaa uudelleen enkä pystynyt. En pysty tekemään reilua arviota vain muutaman pelitunnin perusteella ennen kuin päivitys tarvittiin
Uusinta päivitystä ei voi ladata. Korjaa muuten minun on poistettava asennus. Kiitti
Päivitys on sotkenut pelini täysin. Kun avaan sovelluksen, näyttöni on valkoinen ja siinä näkyy vain kolikoiden ja jalokivien yläpalkki, joiden määrät ovat 9999999 jne... onko sinulla ideaa? Nyt pelikelvoton
Peli on hyvä, mutta se sanoo jatkuvasti, että se tarvitsee päivitystä, eikä anna minun tehdä niin. Ben tykkää tästä nyt muutaman viikon.
Pehmeää ja ei paineita soittaa.. mutta miksi jumissa ja ei voi pelata taiteilijapajan jälkeen?
Tämä on tarkka kopio pelin yhdistämissuunnittelusta, mutta ei niin hyvä
Pidin pelistä todella, mutta on vaikea päästä eteenpäin, kun ei saa tarpeeksi tähtiä.
Se on hidasta
Se on hauskaa, mutta tällä hetkellä on tylsää, kun yritän hankkia esineitä, mutta olen jumissa, kun saan jatkuvasti samoja, kestää tunteja ennen kuin voin pelata uudelleen, mitä järkeä on käyttää kaiken energiani, enkä voi tehdä mitään tai siirtää eteenpäin hinnat ovat myös tapa. korkealle luulisi vierailevani ostoskeskuksessa ostamassa tuotteita omaan kotiini yhden tähden takia
Tämä peli ei edes lataudu, se ponnahtaa esiin asennuksen lopussa ja sanoo, että sitä ei voi asentaa. Harmi, että halusin nähdä millaista se on🤷♀️
💞💞
Hauska peli
Merge Dream House - Build & design your magic home Réflexion bnmk
Turhauttavan hidasta
Se on erittäin koukuttava peli, mutta myös erittäin hauska peli
Pidän siitä, että alussa on helppoa, toisella tasolla se on vaikeaa
Rakastan sitä niin helppokäyttöisenä
mahtava peli
se on hauskaa
Loistava.
Ei asennu
Hyvin tehty, mutta ei ohjeita! Minulla ei ollut aavistustakaan mitä tehdä! Siksi pääsin eroon tästä sovelluksesta! Siinä pitää olla ainakin käyttöohje! Olisin säilyttänyt sen, jos en olisi jäänyt jumiin ohjeiden puutteen vuoksi!
Nautin siitä paljon ..hauskaa innoissani pelata.
Tu222
Jotain erilaista
Lekke
Merge Dream House - Build & design your magic home Bulmaca off
KenKen Classic II Puzzel qil
Menetin ostomahdollisuuden. En voi ostaa kolikoita enkä timantteja. En myöskään saanut säästöpossuani. Mikä hätänä? Yritän poistaa ja asentaa sen uudelleen, mutta mitään ei tapahtunut.
Hyvä puoli on grafiikka, ja siinä se. Olen nyt tasolla 10, ja tehtävänä on hankkia sivellin, jossa on roskalappu, tason 8 esine (eli 512 tasoa), kun taas lähde saada se tuottaa vain 1 tai 2 per lataus. En tuhlaa aikaani näin. Poista asennus.
Pidin todella tästä pelistä, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen se kieltäytyy asentamasta. Hyvin pettynyt
Kuten peli vaikka jumissa. Tarvitsemani tavarat eivät ole avattuja. En saanut tarvittavia perusesineitä arkuista. Yritetään yhdistää satunnaisia asioita, mutta ei saa paljon xp:tä. Erittäin ärsyttävää. Ei myöskään kauppaa?
ei päivitä asenna mitään
Mahtava